Způsob a cena dopravy

Objednávky do 25 kg

Způsob dopravyHodnota zbožíHmotnost zásilkyCena dopravy - platba kartou a bankovním převodem

Dobírka (příplatek)

Zásilkovnado 2000 Kčdo 5 kg53 Kč+ 39 Kč
nad 2000 Kčdo 5 kgZdarma+ 39 Kč
Balíkovnado 2000 Kčdo 15 kg65 Kč
+ 39 Kč
nad 2000 Kčdo 15 kgZdarma+ 39 Kč
GLSdo 2000 Kčdo 25 kg (1 balík)99 Kč+ 39 Kč
nad 2000 Kčdo 25 kg (1 balík)Zdarma+ 39 Kč
Upozornění:
Pokud objednávku nebude možné sbalit do jednoho balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek +99 Kč za každý další balík GLS.
Minimální hodnota zboží objednávaného na dobírku je 300 Kč.

Objednávky nad 25 kg

Způsob dopravyHodnota zbožíHmotnost zásilkyCena dopravy - platba kartou a bankovním převodemDobírka (příplatek)
GLSdo 2000 Kčdo 50 kg (max. 2 balíky)198 Kč+ 39 Kč
do 75 kg (max. 3 balíky)297 Kč+ 39 Kč
do 100 kg (max. 4 balíky)396 Kč+ 39 Kč
+ každý další balík do 25 kg+ 99 Kč+ 39 Kč
nad 2000 Kč2000 Kč/25 kg -  1 balík ZDARMA + každý další balík + 99 Kč+ 39 Kč
Upozornění:
Pokud objednávku nebude možné sbalit do uvedeného maximálního počtu balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek +99 Kč za každý další balík GLS.
Minimální hodnota zboží objednávaného na dobírku je 300 Kč.

Objednané zboží Vám doručíme:                                                                

A) prostřednictvím služby Zásilkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Zásilkovny nebo v boxu v ČR, kterou jste označili v objednávce
B) prostřednictvím přepravní společnosti GLS
Cprostřednictvím služby Balíkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Balíkovny nebo v boxu v ČR, kterou jste označili v objednávce

A)  Zásilkovna                                              

Zboží prostřednictvím Zásilkovny zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
Na Vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz, které jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 24 - 48 hodin od expedování. 
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, bude Vás Zásilkovna.cz informovat e-mailem a SMS, která obsahuje kód potřebný pro vyzvednutí objednávky. Cestu zásilky na příslušnou pobočku můžete sledovat zde. Vaše zásilka bude na odběrním místě uložena po dobu 7 dnů, v Z-BOXu 3 dny a v AlzaBoxu do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. Od 1.11. do 20.12. je úložní doba zkrácená na 5 dní na výdejním místě s možností prodloužení o maximálně 2 dny a 2 dny v Z-BOXu a AlzaBoxu  s možností prodloužení o maximálně 1 denPokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit, kontaktujte Zásilkovnu, nebo přímo nás.
 

B)  GLS

Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží prostřednictvím přepravní společnosti GLS zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 2 hodinovým upřesněním času doručení.
Doručování plné výhod:
- Doručení zásilky do druhého pracovního dne od expedování po celé ČR
- Oznámení o doručení zásilky obdržíte SMS nebo e-mailem den předem
- Sledování pohybu zásilky na základě odkazu, který obdržíte emailem. 

 

C)  Balíkovna

Zboží prostřednictvím ČP - Balíkovny zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
Na Vámi zvolené pobočce Balíkovny, kterou jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 24 - 48 hodin od expedování. 
Po uložení zásilky na vybrané pobočce Balíkovny je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu a uvést jméno adresáta. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Pro sledování pohybu balíku využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. 
U služby Balík Do balíkovny můžete využít bezdokladovou dobírku. Na poštách s Balíkovnou vždy zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou. U Balíkovny mimo poštu přijímají hotovost či platební kartu podle vybavenosti provozovny. U Balíkovna-BOXů je dobírku nutné zaplatit pouze online. Pro všechny zásilky k vyzvednutí v Balíkovně mimo poštu můžete využít úhradu platební kartou přes online platební bránu. Kliknutím na tlačítko odkazu v e-mailovém avízu o uložení zásilky v Balíkovně mimo poštu se dostanete na stránku s platební bránou, kde můžete provést platbu kartou. 
Váš balík bude na pobočce Balíkovny uložen po dobu 7 dnů, u Balíkovna-BOXů jsou to obvykle 2 pracovní dny. Pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás. Prodloužit dobu na vyzvednutí balíku není možné!
Pokud má zákazníkem vybrané výdejní místo vyčerpanou kapacitu, balík je uložen na nejbližším výdejním místě, případně do boxu. 

Doprava na Slovensko

Z českého eshopu tovar na Slovensko neposielame. Spôsob a cenu za dopravu v rámci Slovenska nájdete tu.

 

 

Upozornění:

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní firmy

Výjimečně se může stát, že se v průběhu přepravy zásilka s objednaným zbožím nějakým způsobem poškodí.

Pro tyto případy doporučujeme zásilku při převzetí vždy zkontrolovat (tj. viditelné vady na přebalu, počet balíků při objednávce většího počtu ap.) a v případě, že je zásilka nekompletní čí poškozená, její převzetí odmítnout. Odmítnutí je potřeba telefonicky neprodleně oznámit provozovateli e-shopu na telefonní číslo +420 775 775 188.

V případě skryté vady u zásilky (kdy je například zboží poškozené vlivem přepravy nebo není kompletní), která je zjištěna po jejím převzetí, je zákazník povinen toto sdělit přepravní firmě (Zásilkovna.cz, GLS) bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání protokolu o škodě. Následně pro rychlé vyřízení škodní události je potřeba odskenovaný protokol o škodě odeslat na e-mail obchod@mydlovysvet.cz.

Jelikož má přepravní firma právo se přesvědčit o skutečném stavu poškození, popřípadě ztrátě části obsahu zásilky, je potřeba zásilku vždy ponechat v původním stavu - tj. zachovat také obalový materiál, ve kterém byla sporná zásilka doručena.

 

Zůstaňte s námi ve spojení