Způsob a cena dopravy
Objednávky do 25 kg
Způsob dopravy | Hodnota zboží | Hmotnost zásilky | Cena dopravy - platba kartou a bankovním převodem | Dobírka (příplatek) |
Zásilkovna | do 2000 Kč | do 5 kg | 53 Kč | + 39 Kč |
nad 2000 Kč | do 5 kg | Zdarma | + 39 Kč |
Balíkovna | do 2000 Kč | do 15 kg | 65 Kč
| + 39 Kč |
nad 2000 Kč | do 15 kg | Zdarma | + 39 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | do 2000 Kč | do 25 kg (1 balík) | 85 Kč | + 39 Kč |
nad 2000 Kč | do 25 kg (1 balík) | Zdarma | + 39 Kč |
GLS | do 2000 Kč | do 25 kg (1 balík) | 99 Kč | + 39 Kč |
nad 2000 Kč | do 25 kg (1 balík) | Zdarma | + 39 Kč |
Upozornění:Pokud objednávku nebude možné sbalit do jednoho balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek +85 Kč za každý další Balík Na poštu a +99 Kč za každý další balík GLS. Objednávky nad 25 kg
Způsob dopravy | Hodnota zboží | Hmotnost zásilky | Cena dopravy - platba kartou a bankovním převodem | Dobírka (příplatek) |
Česká pošta - Balík Na poštu | do 2000 Kč | do 50 kg (max. 2 balíky) | 170 Kč | + 39 Kč |
do 75 kg (max. 3 balíky) | 255 Kč | + 39 Kč |
do 100 kg (max. 4 balíky) | 340 Kč | + 39 Kč |
+ každý další balík do 25 kg | + 85 Kč | + 39 Kč |
nad 2000 Kč | 2000 Kč/25 kg - 1 balík ZDARMA + každý další balík + 85 Kč | + 39 Kč |
GLS | do 2000 Kč | do 50 kg (max. 2 balíky) | 198 Kč | + 39 Kč |
do 75 kg (max. 3 balíky) | 297 Kč | + 39 Kč |
do 100 kg (max. 4 balíky) | 396 Kč | + 39 Kč |
+ každý další balík do 25 kg | + 99 Kč | + 39 Kč |
nad 2000 Kč | 2000 Kč/25 kg - 1 balík ZDARMA + každý další balík + 99 Kč | + 39 Kč |
Upozornění:Pokud objednávku nebude možné sbalit do uvedeného maximálního počtu balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek +85 Kč za každý další Balík Na poštu a +99 Kč za každý další balík GLS. Objednané zboží Vám doručíme:
A) prostřednictvím služby Zásilkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Zásilkovny nebo v boxu v ČR, kterou jste označili v objednávceB) prostřednictvím přepravní společnosti GLSC) prostřednictvím služby Balíkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Balíkovny nebo v boxu v ČR, kterou jste označili v objednávceD) prostřednictvím služby Česká pošta - Balík Na poštu – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce České pošty v ČR, kterou jste označili v objednávce A) Zásilkovna
Zboží prostřednictvím Zásilkovny zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů. Na Vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz, které jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 24 - 48 hodin od expedování. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, bude Vás Zásilkovna.cz informovat e-mailem a SMS, která obsahuje kód potřebný pro vyzvednutí objednávky. Cestu zásilky na příslušnou pobočku můžete sledovat zde. Vaše zásilka bude na odběrním místě uložena po dobu 7 dnů, v Z-BOXu 3 dny a v AlzaBoxu do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. Od 1.11. do 20.12. je úložní doba zkrácená na 5 dní na výdejním místě s možností prodloužení o maximálně 2 dny a 2 dny v Z-BOXu a AlzaBoxu s možností prodloužení o maximálně 1 den. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit, kontaktujte Zásilkovnu, nebo přímo nás. B) GLS
Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.Zboží prostřednictvím přepravní společnosti GLS zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 2 hodinovým upřesněním času doručení.Doručování plné výhod:- Doručení zásilky do druhého pracovního dne od expedování po celé ČR- Oznámení o doručení zásilky obdržíte SMS nebo e-mailem den předem- Sledování pohybu zásilky na základě odkazu, který obdržíte emailem.
C) Balíkovna
Zboží prostřednictvím ČP - Balíkovny zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů. Na Vámi zvolené pobočce Balíkovny, kterou jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 24 - 48 hodin od expedování. Po uložení zásilky na vybrané pobočce Balíkovny je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu a uvést jméno adresáta. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.Pro sledování pohybu balíku využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. U služby Balík Do balíkovny můžete využít bezdokladovou dobírku. Na poštách s Balíkovnou vždy zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou. U Balíkovny mimo poštu přijímají hotovost či platební kartu podle vybavenosti provozovny. Pro všechny zásilky k vyzvednutí v Balíkovně mimo poštu můžete využít úhradu platební kartou přes online platební bránu. Kliknutím na tlačítko odkazu v e-mailovém avízu o uložení zásilky v Balíkovně mimo poštu se dostanete na stránku s platební bránou, kde můžete provést platbu kartou. Váš balík bude na pobočce Balíkovny uložen po dobu 7 dnů, u Balíkovna-BOXů jsou to obvykle 2 pracovní dny. Pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás. Prodloužit dobu na vyzvednutí balíku není možné!D) Česká pošta - Balík Na poštu
Zboží prostřednictvím ČP - Balík Na poštu zasíláme zpravidla do následujícího pracovního dne od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
Na Vámi zvolené pobočce České pošty, kterou jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 24 - 48 hodin od expedování.
Po uložení zásilky na vybrané pobočce České pošty je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Prostřednictvím aplikace Změna doručení online si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout.
Pro sledování pohybu balíku využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty.
Váš balík bude na pobočce České pošty uložen po dobu 7 dnů. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit (maximálně na 15 dnů), kontaktujte přímo pobočku České pošty, ve které máte zboží připraveno k vyzvednutí, nebo přímo nás.
Doprava na Slovensko
Z českého eshopu tovar na Slovensko neposielame. Spôsob a cenu za dopravu v rámci Slovenska nájdete tu.
Upozornění:
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní firmy
Výjimečně se může stát, že se v průběhu přepravy zásilka s objednaným zbožím nějakým způsobem poškodí.
Pro tyto případy doporučujeme zásilku při převzetí vždy zkontrolovat (tj. viditelné vady na přebalu, počet balíků při objednávce většího počtu ap.) a v případě, že je zásilka nekompletní čí poškozená, její převzetí odmítnout. Odmítnutí je potřeba telefonicky neprodleně oznámit provozovateli e-shopu na telefonní číslo +420 775 775 188.
V případě skryté vady u zásilky (kdy je například zboží poškozené vlivem přepravy nebo není kompletní), která je zjištěna po jejím převzetí, je zákazník povinen toto sdělit přepravní firmě (Zásilkovna.cz, GLS) bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání protokolu o škodě. Následně pro rychlé vyřízení škodní události je potřeba odskenovaný protokol o škodě odeslat na e-mail obchod@mydlovysvet.cz.
Jelikož má přepravní firma právo se přesvědčit o skutečném stavu poškození, popřípadě ztrátě části obsahu zásilky, je potřeba zásilku vždy ponechat v původním stavu - tj. zachovat také obalový materiál, ve kterém byla sporná zásilka doručena.