Kategorie

Způsob a cena dopravy ... (ČR, SR

Objednávky do 20 kg

Způsob dopravyHodnota zbožíHmotnost zásilkyCena dopravy - platba bankovním převodem

Dobírka (příplatek)

Vyzvednutí na výdejních místech Zásilkovna do 2000 Kčdo 5 kg47 Kč+ 15 Kč
nad 2000 Kčdo 5 kgZdarma+ 15 Kč
PPLdo 2000 Kčdo 20 kg (1 balík)85 Kč+ 30 Kč
nad 2000 Kčdo 20 kg (1 balík)Zdarma+ 30 Kč
Upozornění:
Pokud objednávku nebude možné sbalit do jednoho balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek +60 Kč za každý další balík.
Minimální hodnota objednaného zboží je 100 Kč.

Objednávky nad 20 kg

Způsob dopravyHodnota zbožíHmotnost zásilkyCena dopravy - platba bankovním převodemDobírka (příplatek)
PPLdo 2000 Kčdo 40 kg (max. 2 balíky)145 Kč+ 30 Kč
do 60 kg (max. 3 balíky)205 Kč+ 30 Kč
do 80 kg (max. 4 balíky)265 Kč+ 30 Kč
do 100 kg (max. 5 balíků)325 Kč+ 30 Kč
nad 2000 Kč2000 Kč/20 kg -  1 balík ZDARMA + každý další balík + 60 Kč+ 30 Kč
Upozornění:
Pokud objednávku nebude možné sbalit do uvedeného maximálního počtu balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek + 60 Kč za každý další balík.
Minimální hodnota objednaného zboží je 100 Kč.

Objednané zboží Vám doručíme:                                                                

A) prostřednictvím služby Zásilkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Zásilkovny v ČR, kterou jste označili v objednávce,

B) prostřednictvím přepravní společnosti PPL,

A)  Zásilkovna                                               

Na Vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz, které jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 4 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
Uvedená dodací lhůta platí pouze v případě, že je zboží skladem v našem e-shopu. V případě, že je zboží skladem u dodavatele, expedujeme ho do 10 kalendářních dnů. Pokud zboží není k dispozici ani u dodavatele, budeme Vás informovat o nejbližším možném termínu jeho dodání.
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, bude Vás Zásilkovna.cz informovat e-mailem a SMS, která obsahuje kód potřebný pro vyzvednutí objednávky. Cestu zásilky na příslušnou pobočku můžete sledovat zde. Vaše zásilka bude na odběrním místě uložena po dobu 7 dnů. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit, kontaktujte přímo pobočku Zásilkovny, ve které máte zboží připraveno k vyzvednutí, nebo přímo nás.
Na všech výdejních místech Zásilkovna.cz lze platit pouze v hotovosti.
Dovolujeme si Vás upozornit, že odběrná místa jsou provozovány společností Zásilkovna, s. r. o. Nejde tedy o kamenné prodejny ani pobočky Mydlovysvet.cz. Zboží si zde není možné prohlídnout ani vybrat. Odběrní místa slouží pouze k převzetí předem objednaného zboží.
 
 

B)  PPL

Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží prostřednictvím přepravní společnosti PPL zasíláme zpravidla do 2 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 2 hodinovým upřesněním času doručení.
Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit dispozice doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz
Doručování plné výhod:
- Doručení zásilky do druhého pracovního dne od expedování po celé ČR
- Oznámení o doručení zásilky obdržíte SMS nebo e-mailem den předem
- Sledování pohybu zásilky na základě odkazu, který obdržíte emailem. 

Uvedená dodací lhůta platí pouze v případě, že je zboží skladem v našem e-shopu. V případě, že je zboží skladem u dodavatele, expedujeme ho do 10 kalendářních dnů. Pokud zboží není k dispozici ani u dodavatele, budeme Vás informovat o nejbližším možném termínu jeho dodání.

 

Doprava na Slovensko

Z českého eshopu tovar na Slovensko neposielame. Spôsob a cenu za dopravu v rámci Slovenska nájdete tu.

 

 

Upozornění:

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní firmy

Výjimečně se může stát, že se v průběhu přepravy zásilka s objednaným zbožím nějakým způsobem poškodí.

Pro tyto případy doporučujeme zásilku při převzetí vždy zkontrolovat (tj. viditelné vady na přebalu, počet balíků při objednávce většího počtu ap.) a v případě, že je zásilka nekompletní čí poškozená, její převzetí odmítnout. Odmítnutí je potřeba telefonicky neprodleně oznámit provozovateli e-shopu na telefonní číslo +420 775 775 188.

V případě skryté vady u zásilky (kdy je například zboží poškozené vlivem přepravy nebo není kompletní), která je zjištěna po jejím převzetí, je zákazník povinen toto sdělit přepravní firmě (Zásilkovna.cz, Ulozenka.cz, PPL) bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání protokolu o škodě. Následně pro rychlé vyřízení škodní události je potřeba odskenovaný protokol o škodě odeslat na e-mail obchod@mydlovysvet.cz.

Jelikož má přepravní firma právo se přesvědčit o skutečném stavu poškození, popřípadě ztrátě části obsahu zásilky, je potřeba zásilku vždy ponechat v původním stavu - tj. zachovat také obalový materiál, ve kterém byla sporná zásilka doručena.