Kategorie

Způsob a cena dopravy

Objednávky do 25 kg

Způsob dopravyHodnota zbožíHmotnost zásilkyCena dopravy - platba kartou a bankovním převodem

Dobírka (příplatek)

Zásilkovnado 2000 Kčdo 5 kg53 Kč+ 25 Kč
nad 2000 Kčdo 5 kgZdarma+ 25 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovnydo 2000 Kčdo 20 kg53 Kč
+ 25 Kč
nad 2000 Kčdo 20 kgZdarma+ 25 Kč

GLS, Česká pošta - Balík Na poštu

do 2000 Kčdo 25 kg (1 balík)85 Kč+ 30 Kč
nad 2000 Kčdo 25 kg (1 balík)Zdarma+ 30 Kč
Upozornění:
Pokud objednávku nebude možné sbalit do jednoho balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek +60 Kč za každý další balík.

Objednávky nad 25 kg

Způsob dopravyHodnota zbožíHmotnost zásilkyCena dopravy - platba kartou a bankovním převodemDobírka (příplatek)
GLS, Česká pošta - Balík Na poštudo 2000 Kčdo 50 kg (max. 2 balíky)145 Kč+ 30 Kč
do 75 kg (max. 3 balíky)205 Kč+ 30 Kč
do 100 kg (max. 4 balíky)265 Kč+ 30 Kč
+ každý další balík do 25 kg+ 60 Kč+ 30 Kč
nad 2000 Kč2000 Kč/25 kg -  1 balík ZDARMA + každý další balík + 60 Kč+ 30 Kč
Upozornění:
Pokud objednávku nebude možné sbalit do uvedeného maximálního počtu balíku (např. z důvodu většího množství plastových dóz 350 nebo 500 ml), bude Vás kontaktovat oddělení Služeb zákazníkům a bude Vám účtován příplatek + 60 Kč za každý další balík.

Objednané zboží Vám doručíme:                                                                

A) prostřednictvím služby Zásilkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Zásilkovny v ČR, kterou jste označili v objednávce
B) prostřednictvím přepravní společnosti GLS
Cprostřednictvím služby Česká pošta - Balík Do balíkovny – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Balíkovny v ČR, kterou jste označili v objednávce
Dprostřednictvím  služby Česká pošta - Balík Na poštu – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce České pošty v ČR, kterou jste označili v objednávce

A)  Zásilkovna                                              

Na Vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz, které jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 4 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, bude Vás Zásilkovna.cz informovat e-mailem a SMS, která obsahuje kód potřebný pro vyzvednutí objednávky. Cestu zásilky na příslušnou pobočku můžete sledovat zde. Vaše zásilka bude na odběrním místě uložena po dobu 7 dnů. Během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena na 5 dní. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit, kontaktujte přímo pobočku Zásilkovny, ve které máte zboží připraveno k vyzvednutí, nebo přímo nás.
Dovolujeme si Vás upozornit, že odběrná místa jsou provozovány společností Zásilkovna, s. r. o. Nejde tedy o kamenné prodejny ani pobočky Mydlovysvet.cz. Zboží si zde není možné prohlídnout ani vybrat. Odběrní místa slouží pouze k převzetí předem objednaného zboží.

 

B)  GLS

Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží prostřednictvím přepravní společnosti GLS zasíláme zpravidla do 3 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účetV předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 2 hodinovým upřesněním času doručení.
Doručování plné výhod:
- Doručení zásilky do druhého pracovního dne od expedování po celé ČR
- Oznámení o doručení zásilky obdržíte SMS nebo e-mailem den předem
- Sledování pohybu zásilky na základě odkazu, který obdržíte emailem. 

 

C)  Česká pošta - Balík Do balíkovny

Na Vámi zvolené pobočce Balíkovny, kterou jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 4 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.
Po uložení zásilky na vybrané pobočce Balíkovny je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu a uvést jméno adresáta. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Pro sledování pohybu balíku využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. 
U služby Balík Do balíkovny můžete využít bezdokladovou dobírku. Na poštách s Balíkovnou vždy zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou. U Balíkovny mimo poštu přijímají hotovost či platební kartu podle vybavenosti provozovny. Pro všechny zásilky k vyzvednutí v Balíkovně mimo poštu můžete využít úhradu platební kartou přes online platební bránu. Kliknutím na tlačítko odkazu v e-mailovém avízu o uložení zásilky v Balíkovně mimo poštu se dostanete na stránku s platební bránou, kde můžete provést platbu kartou. 
Váš balík bude na pobočce Balíkovny uložen po dobu 7 dnů. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit (maximálně na 15 dnů), kontaktujte přímo pobočkuBalíkovny, ve které máte zboží připraveno k vyzvednutí, nebo přímo nás.

D)  Česká pošta - Balík Na poštu

Na Vámi zvolené pobočce České pošty, kterou jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 4 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem platební kartou nebo převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.

Po uložení zásilky na vybrané pobočce České pošty je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Prostřednictvím aplikace Změna doručení online si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout.

Pro sledování pohybu balíku využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. 

Váš balík bude na pobočce České pošty uložen po dobu 7 dnů. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit (maximálně na 15 dnů), kontaktujte přímo pobočku České pošty, ve které máte zboží připraveno k vyzvednutí, nebo přímo nás.

Doprava na Slovensko

Z českého eshopu tovar na Slovensko neposielame. Spôsob a cenu za dopravu v rámci Slovenska nájdete tu.

 

 

Upozornění:

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní firmy

Výjimečně se může stát, že se v průběhu přepravy zásilka s objednaným zbožím nějakým způsobem poškodí.

Pro tyto případy doporučujeme zásilku při převzetí vždy zkontrolovat (tj. viditelné vady na přebalu, počet balíků při objednávce většího počtu ap.) a v případě, že je zásilka nekompletní čí poškozená, její převzetí odmítnout. Odmítnutí je potřeba telefonicky neprodleně oznámit provozovateli e-shopu na telefonní číslo +420 775 775 188.

V případě skryté vady u zásilky (kdy je například zboží poškozené vlivem přepravy nebo není kompletní), která je zjištěna po jejím převzetí, je zákazník povinen toto sdělit přepravní firmě (Zásilkovna.cz, GLS) bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání protokolu o škodě. Následně pro rychlé vyřízení škodní události je potřeba odskenovaný protokol o škodě odeslat na e-mail obchod@mydlovysvet.cz.

Jelikož má přepravní firma právo se přesvědčit o skutečném stavu poškození, popřípadě ztrátě části obsahu zásilky, je potřeba zásilku vždy ponechat v původním stavu - tj. zachovat také obalový materiál, ve kterém byla sporná zásilka doručena.