Kategorie

Nasledujte nás na Facebooku

Způsob a cena dopravy ... (ČR, SR)

Způsob dopravy
Cena zásilky*
(platba bankovním
převodem)
Cena zásilky*
(dobírka -
v hotovosti při převzetí)**
Vyzvednutí na výdejních místech Zásilkovna - pouze balíky do 5 kg
42 Kč

55 Kč

PPL - balíky do 50 kg
76 KčZDARMA při objednávce zboží nad 2000Kč99 Kč
Osobní odběr Kounice
 Zdarma

Pouze platba bankovním převodem

*maximální hmotnost zásilky:
5kg - Zásilkovna
50kg - PPL
*minimální hodnota objednaného zboží při platbě na dobírku je 100 Kč
 
 

Objednané zboží Vám doručíme:      

                                                            

A) prostřednictvím služby Zásilkovna – tj. zboží si osobně vyzvedněte na pobočce Zásilkovny v ČR, kterou jste označili v objednávce,

B) prostřednictvím přepravní společnosti PPL,

C) osobně si zboží vyzvedněte v Kounicích (okr. Nymburk)

A)  Zásilkovna                                               

Na Vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz, které jste označili v objednávce, bude zboží k dispozici zpravidla do 4 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.

Uvedená dodací lhůta platí pouze v případě, že je zboží skladem v našem e-shopu. V případě, že je zboží skladem u dodavatele, expedujeme ho do 10 kalendářních dnů. Pokud zboží není k dispozici ani u dodavatele, budeme Vás informovat o nejbližším možném termínu jeho dodání.

Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, bude Vás Zásilkovna.cz informovat e-mailem a SMS, která obsahuje kód potřebný pro vyzvednutí objednávky. Cestu zásilky na příslušnou pobočku můžete sledovat zde. Vaše zásilka bude na odběrním místě uložena po dobu 7 dnů. Pokud potřebujete dodací lhůtu prodloužit, kontaktujte přímo pobočku Zásilkovny, ve které máte zboží připraveno k vyzvednutí, nebo přímo nás.

Na všech výdejních místech Zásilkovna.cz lze platit pouze v hotovosti.

Dovolujeme si Vás upozornit, že odběrná místa jsou provozovány společností Zásilkovna, s. r. o. Nejde tedy o kamenné prodejny ani pobočky Mydlovysvet.cz. Zboží si zde není možné prohlídnout ani vybrat. Odběrní místa slouží pouze k převzetí předem objednaného zboží.

 
 

B)  PPL

Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.

Zboží prostřednictvím přepravní společnosti PPL zasíláme zpravidla do 2 pracovních dnů, od objednání nebo připsání částky na náš účet v případě platby předem převodem na účet. V předvánočním období (říjen - prosinec) se tato lhůta může prodloužit až na 7 pracovních dnů.

V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 2 hodinovým upřesněním času doručení.

Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit dispozice doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz

Doručování plné výhod:

- Doručení zásilky do druhého pracovního dne od expedování po celé ČR
- Oznámení o doručení zásilky obdržíte SMS nebo e-mailem den předem
- Sledování pohybu zásilky na základě odkazu, který obdržíte emailem. 

Uvedená dodací lhůta platí pouze v případě, že je zboží skladem v našem e-shopu. V případě, že je zboží skladem u dodavatele, expedujeme ho do 10 kalendářních dnů. Pokud zboží není k dispozici ani u dodavatele, budeme Vás informovat o nejbližším možném termínu jeho dodání.

 

C) Osobní odběr v Kounicích

Pokud si tuto možnost zvolíte ve způsobu dopravy v objednávce, zboží si můžete osobně vyzvednout v Kounicích (okr. Nymburk).

O tom, že máte připravené zboží k osobnímu odběru, Vás budeme informovat emailem. Následně běží 7 dní lhůta na vyzvednutí Vaší objednávky.

Dovolujeme si Vás upozornit, že nemáme kamennou prodejnu, tj. zboží si zde nelze prohlédnout ani vybrat.

Tato možnost slouží pouze k převzetí předem objednaného zboží na základě předchozí dohody.

 

Doprava na Slovensko

Spôsob a cenu za dopravu v rámci Slovenska nájdete tu.

 

 

Upozornění:

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní firmy

Výjimečně se může stát, že se v průběhu přepravy zásilka s objednaným zbožím nějakým způsobem poškodí.

Pro tyto případy doporučujeme zásilku při převzetí vždy zkontrolovat (tj. viditelné vady na přebalu, počet balíků při objednávce většího počtu ap.) a v případě, že je zásilka nekompletní čí poškozená, její převzetí odmítnout. Odmítnutí je potřeba telefonicky neprodleně oznámit provozovateli e-shopu na telefonní číslo +420 734 279 424.

V případě skryté vady u zásilky (kdy je například zboží poškozené vlivem přepravy nebo není kompletní), která je zjištěna po jejím převzetí, je zákazník povinen toto sdělit přepravní firmě (Zásilkovna.cz, Ulozenka.cz, PPL) bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání protokolu o škodě. Následně pro rychlé vyřízení škodní události je potřeba odskenovaný protokol o škodě odeslat na e-mail info@mydlovysvet.cz.

Jelikož má přepravní firma právo se přesvědčit o skutečném stavu poškození, popřípadě ztrátě části obsahu zásilky, je potřeba zásilku vždy ponechat v původním stavu - tj. zachovat také obalový materiál, ve kterém byla sporná zásilka doručena.